اخبار زعفران

قیمت زعفران خرید توافقی زعفران ایران

خریدتوافقی ضرورت دارد یا ندارد؟
خرید توافقی زعفران زنگ خطر را برای دلالان به صدا درآورده است
خطر در کمین بازار زعفران خرید توافقی زعفران ضرورت ندارد

احمدعلی موهبی: معاونت استاندار و فرماندار شهرستان تربت حیدریه👇

خرید توافقی زعفران زنگ خطر را برای دلالان به صدا درآورده است
از افراد غیرمسوول که جز تخریب دولت و به یغما بردن دسترنج کشاورزان و البته دلالی هنر دیگری ندارند، می خواهم هر چه سریعتر دست و پای خود را از بازار زعفران جمع کنند.
رصد مراکز خرید زعفران ، حاکی از رضایت کشاورزان از نحوه فروش محصولشان به این مراکز دارد، با وجود تنگناهای اقتصادی اما دولت برای خرید توافقی محصول زعفران کشاورزان ایران هیچگونه محدودیتی تعیین و اعمال نکرده است.
با تمام توان و ظرفیت تلاش خواهیم کرد با تنظیم بازار بتوانیم از افت قیمت و وارد شدن ضرر و زیان به کشاورزان جلوگیری کنیم.
(به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران)

علی حسینی عضو شورای ملی زعفران👇

خطر در کمین بازار زعفران خرید توافقی زعفران ضرورت ندارد
برخی افراد سودجو به دنبال ایجاد التهاب در بازار زعفران هستند،قیمت زعفران تحت تاثیر این مساله در روزهای آینده، دستخوش تحولاتی قرار خواهد گرفت.
نمی توان آمار دقیقی از میزان تولید زعفران اعلام کرد،با توجه به افزایش سطح زیر کشت محصول و شرایط مساعد آب وهوایی پیش بینی می شود که میزان تولید در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش یابد.
عواملی نظیر ثبات اقتصادی، تعادل قیمت زعفران، افزایش کیفیت، کاهش قیمت تمام شده و حضور مستمر در بازار های بین الملل امری مهم در توسعه صادرات است.
✍️علی رغم گذشت یک ماه از فصل برداشت و تولید بیش از ۳۰۰ تن زعفران، تاکنون یک تن زعفران از کشاورزان خریداری شده است.قیمت زعفران تابع عرضه و تقاضاست و خرید توافقی زعفران از سوی دولت کمکی به تولیدکنندگان نخواهد کرد.
تنها بحث سودآوری و جبهه گیری در برابر صادرکنندگان مطرح است، چراکه #مدیریت_اقتصاد کشاورزی،کوتاه کردن دست واسطه ها و دلالان و ارتباط میان صادرکنندگان از سوی دولت در تنظیم بازار محصول نقش بسزایی دارد.

شرکت تعونی کشاورزی عاقله قهستان ثبت ۱۳۵۰

۰۹۱۵۳۶۲۸۹۵۶

۰۹۳۶۴۵۶۸۳۴۷

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *