آموزش زعفران, اخبار زعفران

زعفران گران شد

امتیاز دهید

خریدتضمینی زعفران باید امنیت صادرکننده را تأمین کند

دولت اگر قصد خرید زعفران را داشته باشد باید ساز و کار آن را به صورتی تعیین کند که علاوه بر حمایت از تولیدکننده، امنیت خاطر تأمین جنس را برای خریداران و صادرکنندگان نیز ایجاد کند.

هم اکنون جهاد کشاورزی ساز و کار خرید زعفران را به گونه‌ای در نظر گرفته که کشاورز در ابتدا زعفران را به مراکز خرید تحویل داده و ۳۰ درصد مبلغ آن را با توجه به تحلیل‌های انجام شده به افراد پرداخت می‌کند.

مابقی مبلغ در بازه‌ای ۳ ماهه به کشاوز پرداخت می‌شود و اگر در این زمان پرداخت صورت نگیرد کشاورز می‌تواند ۳۰ درصد ابتدایی را به جهاد کشاورزی پس داده و محصول خود را تحویل بگیرد.

قیمت زعفران هم اکنون بین ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان تا ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بسته به آنالیزی که انجام می‌شود در نظر گرفته شده اما هنوز نحوه خرید جهاد کشاورزی در این روش مشخص نشده است.

زعفران عاقله برای اینکه این طرح هم مانند تجربه‌های تلخ گذشته با شکست روبه‌رو نشود باید ضوابط را مشخص کرده و برمبنای آنها عملیات اجرایی را انجام داد همچنین دولت نباید در این میان دیدگاه سودآوری داشته باشد چراکه این اقدام ممکن است منافع صادرکنندگان را به خطر بیاندازد.
نایب رئیس شورای ملی زعفران
کانال تخصصی زعفران ورزشک صادراتی قیمت‌ها به روز در سایت درج شده است
www.saffronaghele.com
telegram.me/saffronaghele

IRAN GHAENATSaffron & Barberry Aghele Central office :Vali Asr Town Chamran Blvd Southern Khorasan Qaen_Iran , Capital of the best and qualified Saffron and Barberry compani1350
محافظه خراسان الجنوبیه مدینه قاین بحرایه بلوار چمران . افضل انواع الزعفران والزرشک العالم.
compani1350
+۹۸۹۱۵۳۶۲۸۹۵۶
www.saffronaghele.com
@saffronaghele
نماد تجارت الکترونیک.
saffron & barberry
شرکت تعاونی کشاورزی عاقله قهستان ثبت ۱۳۵۰شناسه
@saffronaghele

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *