آموزش زعفران, اخبار زعفران

سرمایه گذاری دربازار زعفران

با سلام

یکی از مسائل و مشکلات اساسی این صنعت، عدم مدیریت علمی و منسجم و اتخاذ تصمیم گیری های مقطعی و نامناسب است. این مشکلات زمانی به اتمام می رسند که تمام نهادها و مراکز مرتبط با زعفران در سایه یک مدیریت منسجم و واحد جمع شده و سکان هدایت آن به دست مدیرانی باسابقه و دانش مدیریت علمی و آشنا به روش های بازاریابی سپرده شود.

 یکی از چالش های صنعت زعفران ایران را نبود برند معتبر هست و گفته می شود: با وجود تولید و صادرات گسترده محصول زعفران ایران، می توان گفت هیچ برند قدرتمند و معتبری در بازار جهانی از زعفران ایرانی مشاهده نمی شود و به عبارت دیگر نبود برندهای قدرتمند از زعفران ایران در بازارهای جهانی باعث شده تقریبا هیچ نامی از کشور در این زمینه وجود نداشته باشد.

با توجه به میزان تولید زعفران در خراسان و مهد ان که قاینات می باشد شرکت تعاونی کشاورزی عاقله قهستان به شماره  ثبت ۱۳۵۰قصددارد سرمایه گذارانی که در بخش صادرات زعفران وزرشک تمایل به سرمایه گذاری دارند را جذب کند بطوریکه سرمایه از شخص بوده و این شرکت امورات خرید بسته بندی وغیره را بعده بگیرد برای سرمایه اولیه ۴میلیار نیاز است چنانچه تمایل به این سرمایه گذاری بودید با شمارهای زیر تماس حاصل فرمایید

قیمتها به روز در سایت درج شده است

تحویل در کشور مد نظر شما

دفتر مرکزی : خراسان جنوبی قاینات خ امام جنب موسسه ملل
۰۵۶۳۲۵۲۱۹۳۸

(+۹۸)۹۳۶۴۵۶۸۳۴۷

Whatsapp
(+۹۸)۹۱۵۳۶۲۸۹۵۶

[email protected]

Www.saffronaghele.com

telegram.me/saffronaghele

Www.instagram.com/saffron_aghele

قیمت زعفران امروز ۱۵ فروردین ۱۴۰۳📈

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *