آموزش زعفران, اخبار زعفران

صادرات به قطر اغاز شد

صادرات به قطر اغاز شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نوش آنلاین، علی همتی با اشاره به تحریم قطر و مسدود شدن راه‌های ارتباطی این کشور گفت: باید از فرصت پیش آمده برای توسعه صادرات استفاده کنیم و از این رو آمادگی داریم مصالح ساختمانی را از شیراز و با هماهنگی با بندر بوشهر به کشور قطر صادر کنیم.

او با بیان اینکه اولین محموله غذایی به صورت هوایی از شیراز به دوحه ارسال می‌شود، گفت: روزانه ۱۰۰تن میوه و تره‌بار به قطر صادر می‌شود.

صادرات استان فارس در سال ۹۴ در بخش‌های مختلف به میزان ۷۲۳ میلیون دلار بود که در سال ۹۵ به هزار و ۴۳ میلیون دلار افزایش یافت که از نظر وزنی و ارزشی بیش از ۴۰ درصد رشد داشته‌ایم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس با بیان اینکه در بحث اقتصاد مقاومتی در زمینه ارتقای توان تولید، توسعه صادرات و خدمات فنی مهندسی موفقیت‌هایی کسب کرده‌ایم، گفت: سه طرح از طرح‌های ۵۰ گانه کشور در زمینه اقتصاد مقاومتی به استان فارس مربوط است که در مجموع با هزا و ۱۰۰میلیارد تومان سرمایه‌گذاری به بهره‌برداری می‌رسند از جمله طرح کربنات سدیم کاوه با ۳۱۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری و ۷۰۰ نفر اشتغال در نیمه اول امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
امیدواریم که این ارتباط و واسطه خوبی باشد برای صادرات زعفران به کشور قطر و د یگر کشورها.
www.saffronaghele.com
+۹۸۹۱۵۳۶۲۸۹۵۶
@saffronaghele

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *