آموزش زعفران

تقاضای زعفران/قیمت زعفران

در آینده تقاضا برای زعفران رو به افزایش خواهد بود

در حال حاضر دنیا به سوی جداسازی بازار زعفران با توجه به اشکال مختلف آن حرکت می‌کند. بازارهای زعفران رشته‌ای، پودر و مایع به صورت خرده‌فروشی، بر حسب تاریخ مصرف برای مصرف غذایی در حوزه آشپزی، تولید محصولات لبنی و قنادی‌ها کاربرد داشته و به عنوان عطردهنده چای نیز از آن استفاده می‌شود؛ این گیاه همچنین در حوزه محصولات پزشکی و داروسازی و آرایشی و بهداشتی (مراقبت از پوست، مراقبت از مو) نیز کاربرد دارد.

👌 در سال ۲۰۱۵، بازار زعفران برای کشورهای هدف (هلند، ایران، آمریکا، انگلیس، آلمان، فرانسه، اسپانیا، چین، بلژیک، لوکزامبورگ و ایتالیا) تقریبا ۳۵۰ میلیون دلار ارزش داشت که انتظار می‌رود این رقم تا پایان سال ۲۰۲۱ تقریبا به ۴۸۰ میلیون دلار برسد.

👌در حالی که در دوره پیش‌بینی نرخ رشد ترکیبی، سالانه ۵.۳ درصد برای آن ثبت شده است، انتظار می‌رود تا اواخر سال ۲۰۲۶، بازار زعفران برای کشورهای هدف تقریبا ۶۲۰ میلیون دلار ارزش‌گذاری شود. بطوریکه برآورد شده است که این بازار بین سال‌های ۲۰۱۶ تا سال ۲۰۲۶ فرصت افزایشی بالغ بر ۲۷۰ میلیون دلار خواهد داشت.
بررسی محققان حاکی از آن است که تقاضا برای زعفران رو به بالا است؛ چراکه این محصول حاوی آنتی اکسیدان‌هایی مانند زآگزانتین، لیکوپن، آلفاکاروتن و بتاکاروتن است که انسان‌ها را از استرس، سرطان و انواع عفونت‌ها محافظت می‌کند و همچنین به عنوان تعدیل‌کننده سیستم ایمنی بدن عمل می‌کند. علاوه بر این، زعفران از کارایی‌های درمانی بسیاری برخوردار است که تقاضای آن را در صنعت زعفران عاقله داروسازی افزایش می‌دهد. ضمن اینکه، تقاضا برای مصرف مواد غذایی ارگانیک در دنیا روبه افزایش است که همین عامل نیز باعث افزایش درآمد فعالان بازار زعفران خواهد شد.

شرکت تعاونی کشاورزی عاقله قهستان ثبت ۱۳۵۰.

برای درخواست زعفران وزرشک صادراتی قاینات تماس حاصل فرمایید لیست قیمتها به روز در سایت درج شده است

تحویل در کشور مد نظر شما

دفتر مرکزی : خراسان جنوبی قاینات خ امام جنب موسسه ملل
۰۵۶۳۲۵۲۱۹۳۸

(+۹۸)۹۳۶۴۵۶۸۳۴۷

Whatsapp
(+۹۸)۹۱۵۳۶۲۸۹۵۶

[email protected]

Www.saffronaghele.com

telegram.me/saffronaghele

Www.instagram.com/saffron_aghele

Www.barberryaghele.com

http://barberryaghele.com/price

قیمت زعفران امروز ۱۵ فروردین ۱۴۰۳📈

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *