آموزش زعفران, اخبار زعفران

صادرات زعفران به کویت

صادرات به کویت

کویت از بازارهای صادراتی است که دارای قابلیت زیادی برای صادرات کالا و خدمات است .

یکی از ویژگی های خاص بازار کویت ، ارائه محصولات باکیفیت و استاندارد در این بازار است . اگر قصد ورود به این بازار را دارید سعی نمائید کالاها را با بسته بندی مناسب ارائه نموده و به زبان عربی برچسب گذاری نمائید .
یکی از محصولات خوب و پرطرفدارزعفران است که بیشتر به صورت صادرات چمدانی ارسال میشود به این کشور

بسیاری از کالاهای صادراتی ایران از طریق تجار خوزستانی و بوشهری بصورت سنتی صادر می شود. با وجود این حضور بسیاری از کالاهای ایرانی در این کشور خالی است که در صورت برنامه ریزی مناسب می توان حجم صادرات را به چندین برابر افزایش داد.

حدود ۴۰۰نوع کالا ( اغلب مواد غذایی ) از حقوق گمرکی معاف بوده و نقل و انتقال هر نوع ارز خارجی در بازار آزاد است و عموما وجوه حاصل از صادرات به کویت از طریق صرافیها به ایران منتقل می شود.

واردات تجهیزات و ماشین آلات صنعتی نیاز به اخذ مجوز صنعتی دارد.واردات گوشت ، دام زنده و فرآورده های مربوطه با رعایت دستور العمل های خاص مجاز می باشد.کلیه محصولات صنایع غذایی پس از اخذ مجوز از وزارت بهداشت کویت قابل ترخیص خواهد بود.

درج مشخصات محصول، ترکیبات ،اطلاعات شرکت تولید کننده ، تذکرات ضروری مربوط به مصرف و یا نگهداری ،تاریخ تولید و تاریخ مصرف به زبان عربی الزامی است.ضمنا در کشور کویت تاریخ بصورت میلادی می باشد.(نقل از تواکسیم).
کانال تخصصی زعفران ورزشک صادراتی قیمت‌ها به روز در سایت درج شده است
شرکت تعاونی کشاورزی عاقله قهستان شماره ثبت ۱۳۵۰
۰۹۱۵۳۶۲۸۹۵۶
۰۹۳۶۴۵۶۸۳۷۴

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *