آموزش زعفران

راهنمای خرید از سایت زعفران عاقله

راهنمای خرید از سایت زعفران عاقله-زعفران آذین در کنار هاون کوچک

راهنمای خرید از سایت عاقله و تمامی قوانین و مقررات در ادامه آمده است. از تمامی کاربران خواهشمندیم پس از مطالعه موارد زیر در صورت نیاز با پشتیبانی سایت ارتباط بگیرند.

نحوه ثبت سفارش:

در تمامی روزهای کاری هفته کاربران مجاز به ثبت سفارش و تحویل آن هستند (در روزهای تعطیل ارسال سفارشات به دلیل محدودیت‌های پستی صورت نمی‌پذیرد). منظور از روزهای کاری شنبه تا پنجشنبه هر هفته به جز تعطیلات رسمی می‌‍باشد.

پردازش سفارشات ثبت شده

پس از ثبت خرید در سایت به شماره تماس یا ایمیل  کاربران کد تایید ارسال خواهد شد. بعد از آن سفارش در صف پردازش قرار میگیرد گروه پشتیبانی زعفران عاقله تمامی تلاش خود را برای ارائه خدمات در نهایت دقت و سرعت انجام می‌دهد.

بازگشت وجه به کاربران

اگر به هر دلیلی مشکلی در پردازش رخ دهد، مثل اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، وجه پرداختی ظرف ۴۸ تا ۷۲ ساعت بعد به حساب مشتری بازگشت داده می‌شود.

نحوه ارسال سفارشات:

هزینه ارسال سفارشات در مشهد

کلیه سفارشات زعفران عاقله در مشهد رایگان است اگر بالای ۱ میلیون تومان خرید باشد. همچنین اگر زیر این مبلغ خرید داشته باشید هزینه ارسال ۳۰ هزار تومان محاسبه می‌شود. تحویل سفارشات توسط پست یا تیباکس انجام می‌شود.

هزینه ارسال سفارشات در سایر شهرها

تمامی سفارشات گروه تولید زعفران عاقله هزینه ارسال رایگان دارد تنها در صورتی‌که خرید بالای ۱ میلیون تومان صورت گیرد. برای سفارشات زیر ۱ میلیون هزینه ارسال در شهرستان‌ها ۴۰ هزار تومان و طی ۳ روز کاری خواهد بود.

پشتیبانی و خدمات زعفران عاقله:

تمامی کاربران سایت زعفران عاقله بعد از ثبت اطلاعات کاربری خود امکان ارتباط با سایت عاقله از طریق ایمیل یا شماره تماس را فراهم می‌کنند. همچننین می‌توانید برای انتقال پیشنهادات و انتقادهای خود به شماره تماس و ایمیل درج شده بر روی سایت جهت ارتباط با کارشناسان ما مراجعه کنید.

قوانین و مقررات:

آگاهی از قوانین و مقررات

استفاده از سایت زعفران عاقله یا پروفایل شخصی به معنای دانستن تمامی قوانین مقررات و نحوه استفاده از خدمات و سرویس‌های سایت تلقی خواهد شد. به این منظور ثبت سفارش در سایت به معنای پذیرش تمامی قوانین و مقررات مندرج در سایت از سوی کاربر است. پیشنهاد می‌شود صفحه راهنمای خرید را به صورت کامل مطالعه کنید.

نحوه اطلاع رسانی خدمات عاقله به کاربران

تمامی کمپین‌ها، تخفیف‌ها یا سایر برنامه‌های سایت زعفران عاقله از طریق ایمیل یا پیامک به کاربران اطلاع‌رسانی خواهد شد. در صورت عدم تمایل به دریافت این گونه ایمیل‌ها می‌توانید از طریق پروفال خود اقدام به غیر فعالسازی این سرویس کنید.

سیاست‌های حفظ حریم شخصی

وب سایت عاقله به تمامی حقوق و اطلاعات شخصی کاربانی که در سایت ثبت‌نام کرده‌اند احترام گذاشته و از آنها محافظت می‌کند.

حق پیگرد قانونی زعفران عاقله

حقوق قانونی همه خدماتی که از طریق وبسایت زعفران عاقله منتشر می‌شود از قبیل: عکس، متن، لوگو، قیمت، آیکون، هر نوع سند گرافیکی و ویدئویی متعلق به سایت زعفران عاقله بوده‌است. هر گونه استفاده از آنها اعم از دانلود، کپی و استفاده از اطلاعات با مقاصد تجاری بدون گرفتن مجوز کتبی از این سایت پیگرد قانونی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *