اخبار زعفران

کسب درآمد میلیونی با نمایندگی زعفران عاقله

کسب درآمد میلیونی با نمایندگی زعفران عاقله- خانومی نشسته روی پول حالت گرافیکی

دیگرکسی در ایران وجود ندارد که از پرسود بودن محصول زعفران خبر نداشته باشد. بسیاری از مردم ایران در مناطق گرم و خشک با کاشتن این طلای سرخ و بازاریابی و فروش صحیح آن به درآمدهای بالایی رسیده‌اند. باتوجه‌به شرایط کنونی ایران و تورم بالا، یکی از دغدغه‌های مردم افزایش درآمد خود است. در این مقاله از سایت زعفران عاقله یکی از بهترین روش‌های افزایش منبع درآمدی از طریق گرفتن نمایندگی زعفران عاقله را به شما خواهیم آموخت، همراه ما باشید.

چگونه با گرفتن نمایندگی زعفران درآمد خود را افزایش دهیم؟

همان‌طور که از نام نمایندگی زعفران یا عاملیت فروش عاقله  پیداست شما به عنوان نماینده فروش برند زعفران عاقله شروع به فروش محصولات عاقله خواهید کرد. به این معنا که شما دردسر تولید محصول و بسته‌بندی آن را به عهده نخواهید داشت و تنها با کارکردن روی اصول بازاریابی و فروش محصول زعفران به راحتی می‌توانید به درآمد بالایی  برسید. یا حتی اگر شما جزو آن دست از کسبه‌ای هستید که تا به امروز در فروشگاه خود زعفران بی‌کیفیت و بدون نام و نشان می فروختید از این پس می‌توانید با فروش زعفران‌های با کیفیت عاقله رضایت مشتریان خود را فراهم کنید.

مزایای گرفتن نمایندگی زعفران عاقله چیست؟

زعفران عاقله یکی از باکیفیت‌ترین زعفران‌های ایران است چرا که از خاستگاه تولید بهترین زعفران ایران یعنی قائن به وجود آمده. اما داستان مرغوبیت این زعفران به همین‌جا ختم نمی‌شود. یکی از ویژگی‌هایی که این زعفران را از سایر رقبای خود متمایز کرده است نشان استاندارد و سیب سلامت این محصول هست.

زعفران عاقله جزو معدود برند‌های تولید زعفران در ایران است که دارای آزمایشگاه تخصصی تعیین کیفیت زعفران هست. علاوه بر این امکان صادرات این زعفران به کشورهای دیگر نیز وجود دارد.  در حال حاضر نیز زعفران عاقله به کشورهایی نظیر کویت، امارات، چین و… صادر می‌شود؛ بنابراین یکی از راه‌های استفاده از مزایا و فواید این برند بدون هزینه اضافی گرفتن نمایندگی آن است.

چشم‌انداز و مأموریت زعفران عاقله برای نمایندگان

زعفران عاقله تلاش می‌کند با توسعه و حمایت کمی و کیفی از شعب بتواند فضای مناسب جهت ارائه محصولات باکیفیت و اصیل را برای مشتریان خود فراهم کند. ایجاد نمایندگی فروش در تمامی استان‌ها و شهرستان‌های ایران و انتخاب درست و اصولی نمایندگان فروش، نظارت و کنترل کیفی و کمی بر فعالیت آنها از جمله مهم‌ترین مأموریت‌های این واحد تولید برای نمایندگی زعفران به شمار می‌آید.

روش‌های انتخاب و ارزیابی نمایندگان فروش

بیش از ۶ سال است که زعفران عاقله در صدد ارائه بهترین کیفیت محصولات به مشتریان  خود می‌باشد. بنابراین همچنان در انتخاب نمایندگان خود دقت زیادی به خرج می‌دهد. در گام اول با بررسی و آنالیز اطلاعات داده شده توسط مشتری و همچنین تشخیص صلاحیت متقاضیان و نمایندگان به ارزیابی آنها می‌پردازیم. در ادامه مسیر نیز بر فعالیت‌های بازاریابی و فروش مالی نمایندگی‌‎ها نظارت خواهیم داشت.  تا علاوه بر  پیشبرد امور و کمک به گسترش فعالیت آنها نیز بشود.

قیمت زعفران در نمایندگی‌های فروش

یکی دیگر از مزایایی که واحد تولیدی زعفران عاقله برای نمایندگی‌های خود دارد کاهش قیمت فروش به نمایندگان بسته به حجم و عملکرد آنها است. یعنی اگر همکار موردنظر زعفران عاقله  در حجم بالا خرید انجام دهد، قیمت زعفران فروشی به او کمتر از قیمت بازار خواهد بود.

مراحل دریافت نمایندگی زعفران عاقله

شرایط اعطای نمایندگی فروش زعفران عاقله به شرح زیر است:

  • تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی می‌تواند به‌عنوان نماینده شرکت زعفران عاقله، فعالیت کنند.
  • به‌تمامی استان‌ها، شهرها و شهرستان‌های ایران نمایندگی اعطا می‌شود.
  • تمامی محصولات با بسته‌بندی و نام ونشان تجاری زعفران عاقله دارای هولوگرام در اختیار شما قرار می‌گیرد.
  • امکان وجود چند نمایندگی در یک شهر یا منطقه در حال حاضر وجود ندارد.
  • خرید انواع زعفران بالای ۱ کیلوگرم در ماه
  • بسته ویژه تبلیغاتی برای خرید بالای ۳۰ کیلوگرم در ماه
  • دریافت معرفی‌نامه رسمی از طرف شرکت و درج نام و تبلیغات نماینده در سایت اصلی شرکت
  • قابلیت ارتقا به نمایندگی انحصاری
  • مدت‌زمان قرارداد یک‌ساله است و در صورت لزوم تمدید خواهد شد.

برای اخذ نمایندگی زعفران عاقله کارشناسان ما در ارتباط باشد.

شرایط قرارداد اعطای نمایندگی فروش

  1. مدت‌زمان قرارداد پس از حصول شرایط نمایندگی توسط طرف دوم،  برای یک سال منعقد می‌گردد پس از اتمام مدت قرارداد با رضایت طرفین قرارداد قابل‌تمدید است. در صورت عدم رضایت طرفین قرارداد قابل‌فسخ می‌باشد.
  2. زعفران عاقله عهد می‌بندد که در حوزه نمایندگان خود تنها ازطریق طرف دوم مبادرت به فروش نماید.
  3. متقاضیان خرید محصولات منطقه فروش نماینده به نزدیک‌ترین نمایندگی ارجاع داده خواهد شد.

نتیجه‌گیری

باتوجه‌به مزایای گرفتن نمایندگی یک برند باکیفیت ایرانی، تصمیم‌گرفتن به همکاری با یک برند زعفران بسیار مفید است. با این کار، فروش و فعالیت شما بهبود بیشتری می‌یابد. می‌توانید بدون دادن هزینه بابت تبلیغات یا سایر روندهای اداری گرفتن مجوز و تولید یک محصول، به‌راحتی با استفاده از یک برند زعفران نام‌آشنا شروع به کسب درآمد میلیونی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *