آموزش زعفران

فواید و صرف زعفران در دوران شیردهی

نوزادی در حال شیر خوردن

زعفران یکی از ادویه هایی است که درمورد مصرف آن در حاملگی و شیردهی بحث های زیادی شده است. چرا که زعفران اثرات مختلفی بر بدن دارد و باید قبل از خوردن زعفران در بارداری و دوران شیردهی، اطلاعات کافی کسب کرد. ما در این مقاله مصرف زعفران در دوران شیردهی را به شما میگوییم. زعفران عاقله برای خریدهای بالای ۵۰۰ هزار تومان ارسال رایگان دارد و شما میتوانید خرید زعفران قائنات را از همین سایت انجام دهید. همینطور قبل از خرید زعفران میتوانید از قیمت امروز زعفران با خبر شوید. 

مصرف زعفران در دوران شیردهی

خوردن زعفران در دوران شیردهی هیچ منعی ندارد و در واقع فوایدی هم برای بدن نوزاد و مادر دارد که در ادامه به آن می‌پردایم. میزان زعفران برای دوران شیردهی باید حداکثر ۱ گرم باشد و بیشتر از این مصرف نشود.

برای اینکه بدانید زعفران چه خواصی برای خانم‌ها دارد می‌توانید مقاله‌ی خواص زعفران برای زنان را مطالعه کنید.

خواص زعفران در دوران شیردهی

افزایش گردش خون

زعفران به شما کمک می‌کند تا گردن خون بهتری داشته باشید و همین امر باعث می‌شود خوردن شیر برای نوزادتان آسان شود.

افسردگی بعد از زایمان

حتما نام افسردگی بعد از زایمان را شنیده اید. یک اتفاق رایج است که بعد از زایمان برای خانم‌ها پیش می‌آید. زعفران با داشتن کروسین می‌تواند سروتونین و دوپامین بدن را به حالت متوازنی برساند و باعث درمان افسردگی شود.

افزایش قدرت بدنی

مصرف زعفران هنگام شیردهی باعث می‌شود که قدرت بندی مادر افزایش یابد و همینطور وقتی نوزاد از شیر شما تغذیه می‌کند، مواد معدنی داخل زعفران نیز به بدن او می‌رسد و برای نوزاد نیز فایده دارد.

افزایش اشتها

اگر بعد از زایمان به هیچ غذایی میل نداشتید و اشتهایتان را از دست دادید ما به شما پینهاد می‌کنیم می زعفران بخورید تا اشتهای شما افزایش یابد.

دوران شیردهی. مادری درحال شیر دان به نوزاد

سخن آخر

زمانی که خواستید زعفران را در در رژیم غذایی کودک خود استفاده کنید حتما قبل از آن کمی زعفران به فرزند خود بدهید تا مطمئن شوید او حساسیتی به زعفران نداشته باشد. سپس می‌توانید با خیال راحت از زعفران استفاده کنید. البته این نکته را درنظر داشته باشید که وقتی بچه دار شدید برای مصرف زعفران، چه برای خود چه برای فرزندتان از دکتر مشورت بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *