آموزش زعفران, اخبار زعفران

قیمت روز زعفران وزرشک قاینات(گامهای تجاری ایران والمان)

گام‌های آلمان برای گسترش روابط تجاری با ایران

 

یک هیات آلمانی با هدف گسترش مناسبات تجاری و اقتصادی میان ایران و آلمان به تهران سفر خواهند کرد.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، بهروز حسن الفت، مدیر کل دفتر اروپا و آمریکا، گفت: این هیات متشکل از نمایندگان حدود ۲۰ شرکت فعال آلمانی برای برگزاری نشست رسمی و مذاکرات رو در رو به تهران سفر خواهند کرد.

وی افزود: سفر قبلی این هیات به منظور همکاری‌ها با رویکرد توسعۀ صادرات غیر نفتی، جذب سرمایه‌گذاری و همکاری‌های مشترک انجام شده بود.

الفت اظهار داشت: موضوعاتی چون فولاد، حوزه‌های بانکی و فاینانس، انرژی‌ها نو و تجدیدپذیر، تجهیزات متالوژی، لوازم پزشکی، آزمایشگاهی و دارویی، خودرو و قطعات آن و توسعۀ فضای کسب و کار، در این نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

مدیر کل دفتر اروپا و آمریکا در خصوص آمار روابط تجاری ایران و آلمان گفت:کانال تخصصی زعفران و زرشک صادراتی قاینات عاقله. حجم تجارت خارجی خارجی میان ایران و آلمان طی هشت ماهۀ سال ۱۳۹۶ معادل ۱۹۰۰ میلیون دلار بوده و ۶ قلم اول صادراتی کشورمان به آلمان به ترتیب شامل میوه و خشکبار،پسته،زعفران، تولیدات با منشأ حیوانی، دارو، فرش دستباف و سایر منسوجات، صمغ و رزین‌ها و آهن و فولاد است.

شرکت تعاونی کشاورزی عاقله قهستان ثبت ۱۳۵۰مرغوبترین زعفران وزرشک صادراتی جهان قاینات قیمتها به روز در همین سایت خرید مستقیم از کشاورزبرای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
۰۹۱۵۳۶۲۸۹۵۶

۰۹۳۶۴۵۶۸۳۴۷

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *