قیمت زعفران

قیمت زرشک صادرات عمان

روابط بانکی شاه کلید روابط تجاری ایران است

 

رئیس اتاق مشترک ایران و عمان گفت: روابط بانکی شاه کلید روابط تجاری ایران است.

به گزارش ایسنا، محسن ضرابی در همایش توسعه همکاری‌های اقتصادی ایران و عمان در سالن جلسات اتاق بازرگانی، صنایع و معادن خرم‌آباد، اظهارکرد: سال گذشته در کشور عمان بیش از ۵۰۰ میلیون دلار واردات دام زنده انجام شد که از این مقدار ۱۷۹ میلیارد دلار سهم کشور ایران بود.

وی خاطرنشان کرد: امسال صادرات دام زنده از طرف دولت عمان ممنوع شد اما طی پیگیری‌های انجام‌شده بازهم صادرات دام زنده آزاد شده است.

مدیرکل دفتر همکاری‌های اقتصادی عمان با ایران تصریح کرد: در سال ۹۲ نیز صادرات ایران به کشور عمان ۱۴۸ میلیون دلار بوده است.

ضرابی اضافه کرد: براساس مذاکراتی که با صندوق توسعه ملی انجام‌شده، برای پروژه‌هایی که در حوزه صادرات محور، سرمایه‌گذاری خارجی، گردشگر و هتل هستند مقررشده تا تسهیلات با نرخ ارزان‌قیمت اعطا شود.

وی بیان کرد: در حال حاضر نیز چند خط مستقیم کشتی‌رانی بین ایران و عمان برقرارشده که این امر نیز در راستای توسعه همکاری بین دو کشور تأثیر زیادی دارد.

رئیس اتاق مشترک ایران و عمان ادامه داد: دولت عمان در توافق نامه برجام نقش قابل توجهی داشت و کشوری با زیرساخت‌های خوب و تورم ۱.۱ درصد و روابط سیاسی عالی با دنیا است.

ضرابی گفت: روابط بانکی شاه کلید روابط تجاری ایران است و در حال حاضر امکان صدور ضمانت نامه بانکی وجود دارد.

وی افزود: سرمایه‌گذاری در عمان با کمترین هزینه امکان‌پذیر شده و ۷۰ درصد تامین بودجه از طریق بانک‌های عمانی امکان‌پذیر می‌شود.

کانال تخصصی زعفران ورزشک صادراتی قاینات عاقله
@saffronaghele

شرکت تعاونی کشاورزی عاقله قهستان ثبت ۱۳۵۰ دفتر مرکزی قاینات ولیعصر ابتدای بلوار چمران

۰۹۱۵۳۶۲۸۹۵۶

۰۹۳۶۴۵۶۸۳۴۷

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *