آشپزی زعفران, اخبار زعفران

قیمت زرشک وافزایش آن

قیمت زرشک وافزایش آن
فروش انواع زرشک های صادراتی اعلا تولید شده در استان خراسان جنوبی با قیمت های بسیار مناسب در بازار کشور های مختلف از قبیل کانادا، استرالیا، آمریکا، آلمان و… می تواند سودآوری خوبی را به ارمغان آورد.
از جمله انواع زرشک های صادراتی ایران می توان به زرشک های دانه اناری، زیرتالاری، پفکی، آبگیری و… اشاره داشت که در حجم های بسیار بالایی در بازار کشور های مذکور به فروش می رسد.
از آن جایی که تفاوت قیمت بسیار زیادی در بازار های داخلی و خارجی برای انواع زرشک های اعلا صادراتی وجود دارد، ریسک فعالیت در این حوزه را به شدت کاهش داده است و همین موضوع سبب شده است تا تجار و بازرگانان مختلف، در کنار عرضه و فروش کالاهای حوزه خود، به انواع زرشک صادراتی نیز توجه زیادی نمایند.
یکی از مهم ترین نکات در صادرات زرشک، نوع بسته بندی آن می باشد. همان طور که می دانید زرشک محصول بسیار حساسی می باشد و باید در محیطی با رطوبت مناسب قرار بگیرد؛ در غیر اینصورت احتمال آسیب رسیدن به زرشک بالا می رود
از تاریخ ۹۶/۴/۲۰قیمت زرشک بسیار بالا رفته چون بحث صادرات ان رونق گرفته است و تاجران دیگر محصولات کشاورزی به صادرات زرشک روی اورده اند.
دفترمرکزی:خراسان جنوبی قاینات ولیعصر ابتدای بلوار چمران
۰۵۶۳۲۵۳۲۲۷۹
۰۹۱۵۳۶۲۸۹۵۶
ثبت۱۳۵
شناسه ملی۱۴۰۰۶۷۲۹۳۷۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *