آموزش زعفران, اخبار زعفران

قیمت زعفران وصادرات به قزاقستان

از سوی دولت قزاقستان انجام می شود:

🔵 تبیین مشوق های کشاورزی برای صادرکنندگان

رایزن بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در قزاقستان، از تبیین برنامه ها و مشوق های گسترده برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی خبر داد و اعلام کرد: تا ۳۱دسامبر۲۰۲۱ در قوانین و مقررات جاری کشاورزی این کشور تغییری حاصل نخواهد شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، آنه دوردی ایران پناه رایزن بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در قزاقستان با بیان این که این کشور دارای پتانسیل های مناسبی برای سرمایه گذاری و صادرات در بخش کشاورزی است اذعان کرد: همکاری های ایران در بخش کشاورزی با قزاقستان در سه زمینه تبادل محصولات کشاورزی، کشت فراسرزمینی غلات در قزاقستان و احداث دامپروری، سیلو، کشتارگاه، گلخانه و ماشین آلات کشاورزی خلاصه می شود.

ایران پناه در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به این که دولت قزاقستان برنامه و مشوق های گسترده ای را برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی تدارک دیده است ادامه داد: اهم استراتژی و برنامه های بلند مدت دولت قزاقستان تا سال ۲۰۳۰ بهمراه مشوق های قانونی در بخش های مختلف کشاورزی از جمله کشت فراسرزمینی، غلات، حبوبات، دانه های روغنی، صدور خدمات فنی و مهندسی، پرورش دام و طیور، شیلات، احداث گلخانه ها و سیستم های آبیاری قطره ای، بکارگیری تکنولوژی نوین ، نوسازی ماشین آلات کشاورزی است که این موارد می تواند مورد توجه شرکت های ایرانی واقع شود.

رایزن بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در قزاقستان با بیان این که ایران دارای پتانسیل ها و ظرفیت های بسیاری در صادرات محصولات کشاورزی و خدمات فنی و مهندسی در بخش کشاورزی است گفت: برای موفقیت در بازار کشاورزی قزاقستان داشتن پتانسیل های موجود شرط لازم است اما کافی نبوده و برای توسعه همکاری ، افزایش صادرات و رقابت با دیگران در ۱۰سال آینده برنامه های بلند مدتی طراحی و اجرا شود.

به اعتقاد وی، دراین خصوص باید وزارت جهاد کشاورزی، استراتژی و برنامه های مناسب برای حمایت از شرکت های ایرانی در بازار قزاقستان را تدوین واجرایی کند. همچنین شرکت های ایرانی نیز برای صادرات محصولات و خدمات کشاورزی می توانند با ثبت شرکت، واگذاری نمایندگی ، بازاریابی مستقیم و مستمر، حضوردر نمایشگاه های کشاورزی و مذاکره با مقامات، اتحادیه ها ، هلدینگ های دولتی و خصوصی ضروریات اولیه برای شناسایی بازار و انعقاد قرارداد را مد نظر قرار دهند.

کانال تخصصی زعفران ورزشک صادراتی قاینات عاقله قیمت‌ها به روز در سایت درج شده است
@saffronaghele

شرکت تعاونی کشاورزی عاقله قهستان ثبت ۱۳۵۰ دفتر مرکزی قاینات ولیعصر ابتدای بلوار چمران برای خرید فقط تماس

۰۹۱۵۳۶۲۸۹۵۶

۰۹۳۶۴۵۶۸۳۴۷

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *